Czym jest optymalizacja konwersji?
Optymalizacja konwersji jest metodą zwiększenia zysków bez zwiększania wydatków na reklamę. Polega na maksymalizacji współczynnika konwersji, czyli stosunku użytkowników odwiedzających Twój serwis do klientów pozyskanych w ten sposób.
Dlaczego optymalizacja konwersji jest tak skuteczna?
- Generuje zysk bez zwiększania budżetu reklamowego.
- Wskazuje oraz naprawia wąskie gardła ścieżek zakupowych.
- Wskazuje nieskuteczne kanały pozyskiwania użytkowników oraz przeprowadza relokacje środków.
Jak zwiększyć zysk bez zwiększania budżetu reklamowego?
Optymalizować!
Zwiększenie konwersji o 1 punkt % może zwiększyć Twoje zyski nawet o 50%. Sprawdź!*
Optymalizacja konwersji obejmuje:
- Analizę ruchu generowanego przez stronę lub sklep internetowy (ruch przychodzący, zachowania użytkowników, ruch na stronie lub sklepie).
- Audyt oraz weryfikacja ścieżek konwersji, analiza celów stron i sklepów internetowych.
- Zbieranie i analiza danych jakościowych uzyskanych od klientów.
- Optymalizację ruchu przychodzącego.
- Testy A/B i mvt.
- Holistyczna ocena jakości ruchu generowanych przez poszczególne kampanie.
*Miesięcznie Twój serwis odwiedza 2500 osób.
Twoja aktualna stopa konwersji serwisu wynosi 2%
A średni przychód z jednego klienta wynosi 100 złotych.
2500*0,02= 50 – Tyle osób wykonuje zamierzoną akcję w Twoim serwisie.
50 * 100 = 5000 – Twój miesięczny przychód.
Zwiększenie Twojej konwersji o 1 punkt %.
2500*0,03 = 75
75*100= 7500
7500-5000 = 2500 – Zwiększenie konwersji o 1 punkt % spowoduje zwiększenie Twoich zysków o 50%.